Spectaculair donateursconcert

Op zondag 25 maart 2018 hebben we, wederom in de PX, ons jaarlijkse donateursconcert gegeven. We hadden een hele leuke gastband The Beatlex die samen met ons een programma in Engelse stijl heeft verzorgd.

In het eerste deel speelde het corps de volgende stukken:
• “Rule Britannia”
• “Excalibur”
• “Cry of the Celts”
• “Music”
• “Margam Abbey”

Tijdens het eerste deel werd voor het aanwezige publiek een High Tea verzorgd. De hapjes die hierbij geserveerd werden waren verzorgd door de corpsleden. Die hebben de hele zaterdag staan kokkerellen om alles voor elkaar te krijgen. Dit viel zeer goed in de smaak bij het publiek.

Na de pauze kwamen The Beatlex op het podium. Zij hebben samen met het corps 8 nummers van The Beatles uitgevoerd. Dit waren nummers waarbij blazers nodig zijn. De samenwerking met het corps was perfect en het stond dan ook als een dijk.
Tussen deze Beatlesnummers door werd een gastoptreden verzorgd door Anne Tol, die het nummer “Hello” van Adele zong. Het corps begeleidde haar bij dit nummer. Ook dit optreden was zeer geslaagd. Het is een groots nummer dat groots werd gezongen door Anne. Met een hele fanfare erachter klinkt dat natuurlijk spectaculair.

Na afloop van dit tweede deel volgde nog een afterparty, waarin The Beatlex nog een set met hele bekende Beatlesnummers speelde zonder het corps. De leden konden zodoende de zaal in en meegenieten van het rasechte Beatlesgeluid wat de band liet horen.

Al met al een topconcert waar het aanwezige publiek nog lang een positieve herinnering aan zal hebben.

Speciale dank aan:

• The Beatlex;
• Anne Tol;
• De PX (personeel en Henk Mühren) voor de zaal, de drankjes en het geluid ;
• Johan de Wit en collega voor de fantastische lichtshow;
• Alle corpsleden voor het maken van de High Tea hapjes en onze dirigent Pieter Koster;
• Het publiek voor hun aanwezigheid en hun steun aan het corps.

btlxdeela (4).jpg
btlxdeela (5).jpg