Bent u ook dit jaar weer onze redder in noot?

Inmiddels is het nieuwe jaar begonnen. We wensen u veel voorspoed en muzikaliteit in het nieuwe jaar toe.

U heeft een envelop van ons ontvangen met de slogan er op zoals vermeld in de titel van dit artikel. We hopen dat u ons ook dit jaar weer wilt steunen zodat we de vereniging draaiende kunnen houden. Dirigent, aankoop muziek, aanschaf en onderhoud instrumenten, aanschaf en onderhoud kleding, verzekeringen en huur van het gebouw zijn zo wat kosten en investeringen waar we niet omheen kunnen. We worden gelukkig van vele kanten geholpen, maar we kunnen altijd weer nieuwe aanwas gebruiken. We hopen dan ook dat we een beroep op u kunnen doen zodat we een vaste waarde op muziekgebied in het dorp kunnen blijven.

U kunt een bijdrage overmaken op:

NL85INGB0000011488 of

NL06ABNA0980281482

Ten name van Volendams Fanfarekorps Wilhelmina

Vermeld hierbij uw naam en adres, zodat we u kunnen bereiken. Als u € 20 of meer doneert krijgt u van ons 2 kaarten voor het donateursconcert cadeau. Onder de € 20 krijgt u 50% korting op de aankoop van 2 kaarten voor het donateursconcert.

Voor bedrijven is het nu ook mogelijk om een sponsorpakket te nemen. Kijk voor de mogelijkheden op onze site.

Heel hartelijk dank aan alle donateurs en sponsors!!

We hopen jullie ook komend jaar weer te zien bij onze optredens. Ons eerstvolgende optreden is het donateursconcert. Dit is gepland op zondag 29 maart 2020 in de PX. Kaarten hiervoor zijn binnenkort verkrijgbaar. Houdt de NIVO en onze site hiervoor in de gaten.

En uiteraard zullen we ons laten horen bij de herdenkingen van 75 jaar vrijheid. Mis het niet!

Cadeautip

Ben je nog naarstig op zoek naar een leuk cadeau, maar schiet je niets te binnen?

Bij deze een leuke tip: ons jubileumboek “Wet un Droktemakers”. 100 jaar corpsgeschiedenis met heel veel foto’s en leuke anekdotes. Onmisbaar in je boekencollectie.

Voor slechts € 15 verkrijgbaar bij:

• Jan Cas Sombroek, Havenstraat
  • MZone, De Stient
  • Volendam Experience, Haven
  • Primera Volendam, Burg. van Baarstraat
  • Volendams Museum, Zeestraat
  • Smit-Bokkum, Slobbeland

(Ouders) 50- of 60 jaar getrouwd?

Wij komen optreden om de feeststemming te verhogen! Laat het ons even weten. Een veel gehoorde opmerking is dan: “dat willen ze niet”. Natuurlijk niet, ze willen geen toeters en bellen en in de publiciteit, maar als we eenmaal zijn geweest, vinden ze het prachtig en toch wel heel bijzonder. En dat geldt zeker ook voor de genodigden.

Dus is er een 50- of 60-jarig trouwjubileum, laat het ons weten en het corps komt spelen. Gratis! Zo zijn we dan ook wel weer. We zijn te bereiken via onze site www.fanfarewilhelminavolendam.nl of via één van de leden.

www.fanfarewilhelminavolendam.nl