Muzikanten gezocht

Onze fanfare is altijd op zoek naar nieuwe leden om eens een nieuwe hobby uit te proberen, wat te denken van een hobby waar muziek in zit. Fanfarecorps Wilhelmina is (met name) op zoek naar versterking op de volgende instrumenten:

• Bugels;
  • Trompetten;
  • Trombone;
  • Bassen

Instrumenten met een schitterende klank en een schitterende partij. Na een opleiding van ruim een jaar, waarin éénmaal per week les door een conservatorium geschoolde leraar les wordt gegeven in het leren lezen van notenschrift en het leren bespelen van het instrument,  zal bij voldoende beheersing van het instrument en de muziek instroming plaatsvinden in het fanfarecorps, alwaar de kneepjes van het vak zullen worden bijgebracht door de leden.

Ook indien je interesse hebt in één van de andere instrumenten die in het corps bespeeld worden, ben je natuurlijk van harte welkom. Ook op die instrumenten kunnen we altijd versterking gebruiken. In verband met de grootte van de instrumenten Trombone en Bas zijn wij voor die instrumenten bij voorkeur op zoek naar oudere jeugd, waarbij geen maximum leeftijd geldt. Uiteraard kan ook de jongere jeugd vanaf 9 jaar bij ons terecht.

Met name willen we ook een oproep doen aan oud-leden van het fanfarecorps die mogelijk wat ruimer in hun tijd zijn komen te zitten en nog steeds de kriebels hebben om een eventuele terugkeer in het fanfarecorps te overwegen. Bij ons staat de deur altijd open.

Wat vindt je bij het fanfarecorps:

• Een gezonde dosis muzikaliteit;
  • Goeie muziek;
  • Een gezonde dosis humor en gezelligheid;
  • Leuke optredens binnen en buiten het dorp;
  • Persoonlijke ontwikkeling (muzikale ontwikkeling en durven optreden voor publiek);
  • Gewoon een erg leuke vrijetijdsbesteding.

Mogelijkheden genoeg dus om jezelf te ontwikkelen op allerlei gebied.

Indien je interesse hebt of nadere informatie wenst, verzoek ik je contact op te nemen met Hilda Veerman, onder telefoonnummer 0299-35 05 87. En ze vindt het echt niet erg als ze platgebeld wordt door enthousiaste nieuwe leden. Heeft ze zelf gezegd. Je kan uiteraard ook altijd even kijken op onze prachtige website: www.fanfarewilhelminavolendam.nl

Bestuur Fanfarecorps Wilhelmina