Mooi bedrag opgehaald met de Rabobank Clubsupport actie

We deden dit jaar mee met de Rabobank Clubsupport actie. Dit houdt in dat de leden van de Rabobank via stemming een mooi bedrag over verschillende verenigingen en stichtingen konden verdelen.

Ook het Fanfarecorps Wilhelmina mocht vanwege deze actie een mooi bedrag in ontvangst nemen van in totaal € 861,69. Hier kunnen we een hoop leuke dingen mee doen in het kader van werving van nieuwe leden.

We willen de Rabobank hartelijk bedanken voor deze leuke actie en deze leuke bijdrage. Een heel mooi lichtpuntje in deze duistere tijden waarin we nauwelijks aan spelen toekomen.

Sinterklaascadeau

Ook het sinterklaasfeest valt ten prooi aan het coronavirus. Dit zorgt er voor dat het corps dit jaar niet kan spelen tijdens de sinterklaasintocht. Dat is volgens mij voor het eerst in haar 100-jarige geschiedenis. Dat vinden wij natuurlijk bijzonder jammer, want de sinterklaasintocht is toch wel één van de hoogtepunten in het jaar. Niet zozeer muzikaal, maar wel qua gezelligheid.

Heeft u nog geen sinterklaas- of kerstcadeau en weet u niet wat u moet geven? Bij deze een leuke tip: ons jubileumboek “Wet un Droktemakers”. 100 jaar corpsgeschiedenis met heel veel foto’s en leuke anekdotes. Onmisbaar in je boekencollectie.

Voor slechts € 15 verkrijgbaar bij:

• Jan Cas Sombroek, Havenstraat
  • MZone, De Stient
  • Volendam Experience, Haven
  • Primera Volendam, Burg. van Baarstraat
  • Volendams Museum, Zeestraat
  • Smit-Bokkum, Slobbeland
  • Of stuur ons een bericht op info@fanfarewilhelminavolendam.nl

(Ouders) 50- of 60 jaar getrouwd?

Wij komen optreden om de feeststemming te verhogen! Laat het ons even weten. Een veel gehoorde opmerking is dan: “dat willen ze niet”. Natuurlijk niet, ze willen geen toeters en bellen en in de publiciteit, maar als we eenmaal zijn geweest, vinden ze het prachtig en toch wel heel bijzonder. En dat geldt zeker ook voor de genodigden.

Dus is er een 50- of 60-jarig trouwjubileum, laat het ons weten en het corps komt spelen. Gratis! Zo zijn we dan ook wel weer. We zijn te bereiken via onze site www.fanfarewilhelminavolendam.nl of via één van de leden.

In verband met de coronamaatregelen spelen we tijdelijk alleen bij het bruidspaar voor de deur in de open lucht (en bij voldoende ruimte om 1,5 meter afstand te kunnen houden). Dit is één van de weinige optredens die we nog wel kunnen doen, dus we komen graag.

www.fanfarewilhelminavolendam.nl