Bedankt allemaal!

We zijn bijna een jaar verder (half maart) na het staken van zowat alle activiteiten. Op een enkele serenade en een paar repetities na hebben we weinig activiteiten kunnen verrichten. U begrijpt dat we daar wel een beetje klaar mee zijn en niets liever willen dan weer het podium betreden en lekker spelen. En daarnaast weer wekelijks met z’n allen repeteren en onder het genot van een drankje de week bijpraten.

Helaas mag dat nog niet zo zijn. Zolang er een avondklok geldt wordt het sowieso niets, maar ook daarna is het nog maar de vraag wat wel en niet mogelijk is. Of we dus nog voor de zomervakantie aan spelen toekomen en in welke vorm is op dit moment ook onduidelijk. De Pieperrace is al afgelast en Koningsdag zal zeker gaan volgen. Ook het vieren van 76 jaar vrijheid zal moeilijk worden en daar hadden we vorig jaar al een megamooi programma voor klaar. Als iemand dit 1,5 jaar geleden had geroepen, hadden we diegene voor gek verklaard.

Gelukkig hebben we ons jubileumjaar net op tijd nog kunnen vieren. We hebben dan ook te doen met verenigingen die hun jubileumjaar in 2020 of 2021 hebben (gehad). Dan gaat zo’n mooi jaar stilletjes voorbij. Heel jammer.

En gelukkig zijn jullie ons niet vergeten en hebben we afgelopen 2 maanden een mooie bijdrage van jullie allen mogen ontvangen. We kunnen dit jaar dan ook weer aan onze financiële verplichtingen voldoen. Want hoewel we vrijwel geen activiteiten verrichten hebben we wel te maken met doorlopende kosten. En daar staan nu ook geen betaalde optredens tegenover.

Namens de hele vereniging dan ook heel hartelijk dank voor jullie bijdragen! Daar zijn we ontzettend blij mee.

Bijdragen

Wilt u een bijdrage aan ons doen? Dat kan. Ons rekeningnummer is NL85INGB0000011488, ten name van Volendams Fanfarekorps Wilhelmina. Elk bedrag is welkom en wordt door ons zeer gewaardeerd. Bedragen van € 20 of meer levert 2 kaarten op voor ons eerstvolgende donateursconcert. Noteert u in dat geval duidelijk uw adresgegevens, zodat we die bij u kunnen bezorgen als het concert zich aandient.

Laten we positief blijven en van het beste uitgaan en elkaar hopelijk snel weer zien.

Hou vol en doe voorzichtig.