Rabo Clubsupport

Van 4 oktober tot en met 25 oktober 2021 had de Rabobank weer haar jaarlijkse Rabo Clubsupport actie. Leden van de Rabobank konden stemmen op hun favoriete verenigingen. Deze verenigingen kregen vervolgens op basis van die stemmen een winstuitkering van de bank.

Ook wij deden aan deze actie mee en we hebben daarmee een prachtig bedrag opgehaald van € 891,74. Dit bedrag werd tijdens een leuke avond in de Purmaryn bekend gemaakt. We kunnen dit gebruiken voor aanschaf van instrumenten en nieuwe muziek. Weer een mooi en broodnodig steuntje in de rug.

We zijn uiteraard heel blij met deze leuke actie van de Rabobank en natuurlijk ook met de vele stemmen die kennelijk op ons zijn uitgebracht. Heel veel dank aan iedereen die hun stem aan ons heeft gegeven en natuurlijk aan de Rabobank die de actie en bijdrage mogelijk heeft gemaakt.