Uitwisselingsconcert

Op zaterdag 14 oktober aanstaande geven we een concert samen met fanfarecorps Société St. Martin uit Stein (Limburg).

Een modern en dynamisch fanfareorkest van 130 jaar oud – opgericht in 1893 – en stevig geworteld in de Steinse gemeenschap. De vereniging is springlevend en jong van geest. Ze zoeken de uitdaging waarbij ook de jongste leden in brede zin actief zijn en hun talenten doorontwikkelen. Kortom: de fanfare als veilige en respectvolle plaats voor iedereen die muziek wil maken!  Al 130 jaar lang is de fanfare het muzikale visitekaartje van Stein en heeft daarmee een belangrijke plek binnen de gemeenschap. Het orkest is uitgegroeid tot een gezellige vereniging waar gevarieerde muziek, jeugd, opleiding saamhorigheid en een goede verenigingssfeer voorop staan. Kortom, precies waar wij ook voor staan, dus dat is een prachtige match.

In het kader van hun 130-jarig jubileum hebben ze een jubileumreisje gepland naar Noord-Holland. Zaterdag 14 oktober komen ze naar Volendam. ’s-Morgens doen ze een activiteit met alle leden en ’s-middags geven ze samen met ons een concert.

Het is natuurlijk hartstikke leuk om met een corps uit DE fanfareprovincie van Nederland samen te mogen spelen. Een mooie uitwisseling van culturen.

Dit concert vindt plaats in de Bühne (boven de AMVO).

Aanvang: 16.00 uur. Zaal open 15.30 uur.

Entreeprijs: € 5 (dit is inclusief een kopje koffie/thee en een stukje vlaai)

Kaarten zijn verkrijgbaar op de volgende voorverkoopadressen:

• Jan Cas Sombroek, Havenstraat 3 in Volendam;
  • Charleston, Julianaweg 106 in Volendam (AMVO, alleen vrijdag, zaterdag en zondag);
  • NIVO, Burg. van Baarstraat 42 in Volendam;
  • M-Zone, De Stient 13B in Volendam;
  • Via onze site (stuur ons een bericht met je gegevens);

Een mooi en gevarieerd programma is uiteraard gegarandeerd!

Graag tot dan!