Populair Kerstconcert

Op zondag 10 december aanstaande spelen we tijdens het Populair Kerstconcert. Hierbij vormen we als fanfarecorps de band, aangevuld met Kees Tol op gitaar, Dirk Hoogland op gitaar, Tom Zwarthoed (Kirrie) op basgitaar, Christiaan Veerman en Frank Keijzer op keyboard/piano.

Diverse zangers en zangeressen zullen bekende kerstnummers brengen van onder andere Elvis Presley, Coldplay, Fay Lovski, Michael Bublé, Celine Dion, Alison Moyet, Byoncé en meer. Hierbij worden ze tevens bij een aantal nummers ondersteund door de Zangertjes van Volendam onder leiding van Juliette Besijn.

De volgende zangers en zangeressen zullen aan het concert meedoen: Robert Kap, Martin Veerman (alias Wolfgang Schwalbe), Daan en Mark Schokker, Anne Tol, Marleen Sier, Sharmaine Plat, Lisa Mooijer, Leslie Steur, Kees Schilder (Kos), Davina Tol, Geranne Tuijp, Monique Mooijer, Celine Bont, Donna Marie Veerman, Sandy Koning, Annie Kras, en Carola Smit. Thomas Tol heeft 2 nummers ingebracht en zal bij één van de twee nummers het fanfarecorps dirigeren.

Kortom, het wordt een topavond! Het concert vindt plaats in de Vincentiuskerk in Volendam en begint om 19.00 uur.

Kaarten zijn verkrijgbaar bij:

• Jan Cas Sombroek, Havenstraat 3 Volendam;
  • Gerro & Esther, De Stient Volendam;
  • Etos, Burg. van Baarstraat Volendam;
  • Via onze site (stuur ons een bericht).

Zorg dat je dit niet mist! We zien jullie dan!