Voorjaarsconcert

Na het Populair Kerstconcert van 10 december jl. hebben we even een korte pauze ingelast om ons goed voor te kunnen bereiden op het voorjaarsconcert. Dit voorjaarsconcert staat gepland op zondag 3 maart aanstaande in de PX. De zaal gaat open om 15.30 uur en om 16.00 uur starten we.

Het gaat een schitterend concert worden met prachtige muziek. En we staan te trappelen. We hebben weer een mooi programma in elkaar gezet met zowel klassieke stukken (waaronder prachtige stukken die je vrijwel nooit meer door een fanfarecorps hoort spelen) als populaire nummers die iedereen mee kan zingen en nog jaarlijks in de diverse toplijsten naar voren komen. Genoeg uitdaging voor ons en voor elke luisteraar een genot om naar te luisteren. Dus noteer dit concert alvast in je agenda en zorg dat je erbij bent!

Donateurs die € 20 of meer hebben gedoneerd afgelopen jaar hebben inmiddels 2 kaarten voor het concert ontvangen, of zullen die binnenkort ontvangen. Kaarten zijn voor € 10 per stuk verkrijgbaar via onze site. Stuur een berichtje naar één van de bestuursleden en het komt helemaal voor elkaar. Kaarten zijn ook aan de deur verkrijgbaar.

Tot dan en zegt het voort! Een topmiddag is gegarandeerd!

Ook donateur of sponsor worden? Dat kan uiteraard. Check onze site voor de mogelijkheden en contactgegevens.

Wil je ons komen versterken als spelend lid? Ook dat kan. Kom naar ons luisteren tijdens het concert en laat je overtuigen! De deur staat altijd open voor nieuwe (oud)leden.

Tot zondag 3 maart 2024, 16.00 uur in de PX!