Donateursconcert

Op zondag 29 maart aanstaande organiseren we ons jaarlijkse donateursconcert in de PX, aanvang 16.00 uur. De zaal is open vanaf 15.30 uur. Dit concert staat in het thema van 75 jaar vrijheid, wat landelijk wordt herdacht. We hebben een prachtig programma in elkaar gezet wat mooi bij dit thema aansluit.

Aan het concert zal medewerking verleend worden door:

• Anne Tol (zangeres)
  • Niels Buijs (zang/gitaar)
  • Shadee van Vlaanderen (zangeres)
  • Tom Zwarthoed (Kirrie) (basgitaar)
  • Frank Keijzer (toetsen)

Met een reis door de tijd zullen nummers gespeeld worden die bij het thema oorlog, vrede en vrijheid aansluiten. Tevens zal een ode worden gebracht aan onze bevrijders met een stuk waarin de diverse volksliederen met elkaar zijn verweven. Het gaat een spektakel worden, dus mis het niet!!

Eind december heeft u van ons de donateursenveloppen ontvangen. Hierin waren nog geen kaarten voor het concert ingevoegd.

De donateurs die € 20,- of meer hebben gedoneerd krijgen deze kaarten nog nabezorgd. Dat staat deze week gepland.

De donateurs die minder dan € 20,- hebben gedoneerd, kunnen kaarten kopen met 50% korting, maximaal 2 kaarten.

De kaarten kosten € 10,- per stuk. Voor donateurs die minder dan € 20 hebben gedoneerd is dat dus € 5,- per stuk.

Het concert is uiteraard ook voor niet-donateurs toegankelijk. Wij spelen voor iedereen!

Kaarten kunnen worden verkregen bij de volgende voorverkoopadressen:

Als u de donateursbrief meeneemt, of een bewijs van de donatie onder de € 20,-, weten de verkoopadressen dat ze de korting kunnen verlenen.

Ook kunt u nog kaarten kopen aan de deur van de PX op de dag van het concert.

Bent u nog geen donateur, maar wilt u dat wel worden?

U kunt een bijdrage overmaken op:

NL85INGB0000011488 of

NL06ABNA0980281482

Ten name van Volendams Fanfarekorps Wilhelmina

Vermeld hierbij uw naam en adres, zodat we u kunnen bereiken. Als u € 20 of meer doneert krijgt u van ons 2 kaarten voor het donateursconcert cadeau. Onder de € 20 krijgt u 50% korting op de aankoop van 2 kaarten voor het donateursconcert.

Voor bedrijven is het nu ook mogelijk om een sponsorpakket te nemen. Kijk voor de mogelijkheden op onze site.

Heel hartelijk dank aan alle donateurs en sponsors!!

We zien jullie graag bij ons donateursconcert:

Nieuwe site

Vorig weekend is onze nieuwe site live gegaan. Hij is prachtig geworden, vinden we zelf. Check www.fanfarewilhelminavolendam.nl

We zien jullie graag bij ons donateursconcert:

Zondag 29 maart 2020
Locatie: PX